döööö

tja, ligger i soffan och kollar på glee, har legat här HELA dagen, mår så jävla urk. Gjorde det igår också men idag är det värre, jag skulle inte bli förvånad om jag hade feber, men jag ska friska till mig snart med lite mat om jag får i mig något eftersom jag mår så illa, sen imorgon drar jag in till stan med amanda, min fina älskade saknade vän ♥

Men snart börjar skolan, om lite mer än två veckor och då får jag träffa henne och mina andra favoriter varje dag, det är det ända jag ser framemot gällande skolan! Dessutom har jag hört att tvåan är riktigt jobbig, mmm vad peppad man blir, jag som verkligen kämpade mig genom ettan, 3 betyg låg lite skört till i slutet men värst var matten som jag var tvungen att göra prov på skolavslutningen, bra som man är klarade man det, och nu ingen mer matte, eveeeer, jamen vad dåligt skönt!!!! halleeelulja.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du beskriva lina maria o amanda?? :)

2011-08-03 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0