no school

vart ingen skola för mig idag, sov inget alls inatt, hade mardrömmar om lillasystern, vaknade, fick små panikångestattacker, somnade av utmattning, drömde mardrömmar, vaknade osv osv. 
Var ärligt en skit jobbig natt, så jag orkade inte dra mig till skolan och Ewa förstod så hon sjukanmälde mig. Sen ringde mamma och frågade om jag ville följa med till IKEA drog dit och fick några saker till rummet, nu är jag snart klar, nu är det bara en ny garderob, sen är det finito!!!! Ungefär ett halvår har det tagit då att fixa det, sen i present kommer jag önska mig en ny matta, sen är allt klart. Varenda lilla detalj!!! DÅLIGT SKÖNT!!!

nu ska jag fortsätta snacka i telefonen med sveriges största mupp eeeerik, sen fixa lite med  nya sakerna till rummet, så hörs vi väl då. pallar inte langa någon bild, för seeegt interneeeet. hehe tpl.

Kommentarer
Postat av: jonna

vad har hänt med din lilla systeR?

2011-09-01 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0