Ants



Hejsan! Idag har uppdateringen vart på noll, jag har jobbat lite för att få ihop lite pengar eftersom studiebidraget inte kommer och tyvärr fick jag inget sommarjobb, men inget att hänga läpp för. Tänkte fotografera lite men min inspiration var på noll, så det enda jag kan visa är bilden på myrorna vilket är lite halvtkassa och inte ens lite redigering kunde rädda dom. Men senare blir det lite svar på frågor som ni har ställt oh inte har länkat varken blogg eller e-mail så jag får ta det direkt på bloggen. Men först ska jag ut och jobba lite till! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för kamera och redigeringsprogram? :)

hur många läsare har du o kan inte du skaffa bloglovin? :)

2011-07-17 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0