FAQ

Vad är din allra största dröm? :)
När jag tänkt väldigt länge på den här frågan nu så måste jag nog svara att komma någonstans inom fotograferingen. Till och börja med skulle jag vilja möta ett proffs så personen kunde bedömma hur långt jag kommit och hur mycket jag har kvar innan jag kan lämna "Nybörjarstadiet" och dessutom skulle det vara hur kul som helst att få kritik men även kanske beröm av ett riktigt fotoproffs? Det skulle verkligen vara en dröm som kom i uppfyllelse. Men just nu så är intresset att vara med i olika fototävlingar, jag har anmält mig till en, men jag har två stycken till nu som jag är lite intresserad av, även om prisen inte är det bästa och något jag kanske inte kommer använda så är det ju kul att få upp en bild, min bild, som andra kan rösta osv på. Jag har inte kommit långt, men jag har kommit någonstans.

Två bilder från igårkväll, hur kan man inte älska kvällssolen på första bilden, den är helt oredigerad också, wow!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Fina bilder :)

2011-07-19 @ 17:37:42
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, fin blogg!

Ska vi följa varandra via bloglovin om du har? :D

2011-07-19 @ 17:47:21
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0