FAQ

Vad använder du för kamera och redigeringsprogram? :)
Jag använder en Nikon D3000, och den har jag haft i ett år nu och är verkligen nöjd med den! Någongång ska jag självklart byta upp mig mot en mycket proffsigare kamera, men vilket nog kommer få vänta tills jag har fått igång ekonomin osv. Och eftersom jag bara är 16 år än så länge så är det massa nya objektiv jag siktar in mig på, speciellt ett makroobjektiv. Jag använder mig inte av något photoshop osv utan bara ett som finns på datorn, när jag vill titta på bilderna så använder jag Windows live photo gallery och då kan man välja att redigera. Dock är det inget som man kan redigera utseendet göra sig smalare osv, utan det är bara färger man kan redigera. Vilket bara är det jag behöver!

Vad har du för kamera och tillbehör? :)
Vad jag använder för kamera ser du ovanför och tillbehör så har jag inga alls! Än så länge iallafall.. Nu när skolan börjar igen ska jag hålla hårt i mina pengar och så vill jag köpa makroobjektiv och ett stativ! 


Redigeringsprogrammet, väldigt simpelt och bra. Det finns nog inte på Windows xp, men på Windows 7 och antagligen Vista. Jag tog bara en bild jag inte hade tänkt att använda men den fick duga att visa med.


Vad är det stickade på sidan? (ang det här inlägget)
det är en virkad väska jag köpte på en loppis i Duved tror jag att det var. Det ligger uppe vid åre. Den kostade bara 50 kr och jag trodde inte att jag skulle hitta någonsån i här i Stockholm så den fick följa med mig hem den dagen. Och som alla (dom flesta) vet iallafall så är virkat verkligen inne i sommar, så en väska som var virkad var inte helt fel i sommar!



Hur många besökare har du o kan inte du skaffa bloglovin? :)
besökare är helt blandat, i förrgår var det 87, igår 67 och idag har jag vid skrivande stund haft 60. Inte alls så många, men det är iallafall några! Och jag kommer nog inte skaffa bloglovin förrän mina besökare verkligen har ökat om det nu händer! Annars tycker jag att det ser så töntigt ut att det står "5 följare på Bloglovin'" Så det är inget jag tänker skaffa än!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vann du helgens blogg? Vinnaren finns presenterad nu på min blogg !

2011-07-18 @ 09:41:35
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0