I brist på annat

Oj, vad hände med skriver sen! Vi fick lite besök som hade med sig jordgubbstårta, sen har jag bara umgåtts med Julia ungefär. Och kollat runt på olika fototävlingar jag har skickat in en bild till en tävling som var temat djur och eftersom jag har så otroligt många bilder på våra hundar så var det inget stort problem att skicka in en bild! Priset vet jag inte vad det är men jag bryr mig inte så mycket, det är ju bara kul om dom skulle välja min bild att jag får vara med och tävla, sen om jag vinner eller inte är inte själva grejen! Håller även på spana in en annan tävling, men jag vill vänta till stativet har hittat hem til mig, jag har redan planerat själva bilden, på hemsidan står det att bilden ska ha en historia bakom sig osv, och jag har nog prickat helt rätt! Eller det återse att se, bara stativet kan köpas in någongång! Ska jobba två timmar imorgon sen har jag pengarna rakt i hand då är det bara skynda sig till elgiganten! 

Men nu är det movie time. Vi hörs imorgon med mycket bilder det lovar jag.



Den här bilden skickade jag in, tror ni att jag har någon chans att komma med?

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad är din allra största dröm? :)

2011-07-19 @ 00:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0