packningtime

Först jag vill bara säga att jag hoppas att ingen tror att jag är KÄR/GILLAR personen i andra inlägget nedanför, för så är det verkligen inte!

Förövrigt ska jag börja packa lite smått, eller aa packa allt för jag är väldigt osäker på om vi åker idag eller imorgon, det lutar åt idag så möter vi upp grannarna någonstans i imorgon, egentligen skulle jag träffat min biologiska mamma idag men så vart det inte, är lite besviken och irriterad över det där, så nästa gång kommer jag verkligen inte engagera mig. Men ja nu blir det packning och sen ska jag hoppa in i duschen, så får vi helt enkelt se när vi åker, om vi åker imorgon kan jag slänga in ett inlägg men annars tror jag inte att det blir något mer förräns vi har kommit hem, och vi ska vara borta en vecka tror jag! Är inte säker eftersom Julia och Ewa ska iväg till island och USA, men vi får se. Hejdå på er så länge, när jag väl kommer hem så kommer det komma massvis med bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0