medina - Flyger fritt

godmorgonnn, vaknade nyss typ jaaaa man skulle egentligen ha möte i nynäs halv två men jag hinner inte det, ooojdå.. helgen var iallafall rätt soft, i fredags var jag ju med erika och sådär vi träffade lollo och alla dom, sen i lördags var jag med beckiiiis saknat den bruden lite faktiskt, vi var ute träffade lollo och dom igen, sen mötte vi upp dom vanliiiga, ni vet jocke oscar skåne osv, fast jag drog rätt tidigt typ vid halv tolv, var så jävla kallt och jag hade bara skinjacka, så då mötte christian upp mig vid nynäsgård så drog vi hem till han och kolla skräckfilm och bara praaata hela natten, sov kanske högst en timme, var skit äckligt  varmt  i hans rum också, fyfan. haha troett cheeey. Drog därifrån runt halv fyra kanske då träffade jag amandaaaa ettt tag åkte hem typ sju var så helvetes trött. Ska upp och käka lite fruukost och kissa nu, hejdåååå.


bild i repris men jag är faktiskt väldigt nybildlös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0