Medina - För Evigt ft V.Liftig & Micheal


Amen vad händer då kåmpizarrr? Ingenting alls här borta iallafaaaall. Weeehei. AA men det är ju härligt.
Aaa men alltså det är ju rätt fränt, nej men jag har INGET att skriva för mitt liv är så händelselöst i veckorna. Kör på en dagens heheheh kulkulkul.

Humör: det är rätt nere
Plus: inte ett piss. allt är minus
Minus: allt
Kläder: mjukis, linne och hoodie
Frisyr: knutis
Låt: three days grace - never too late
Händelse: ingenting
Planer: inga
Drog: family guy
Måste: fixa mitt liv
Saknad: glädje
Önskan idag: att jag blir glad sen
Humör: Det är rätt awesooome
Plus: Haha allt typ, inget himlans deppmode här inte
Minus: Zero
Kläder: mjukis och linne
Frisyr: utsläppt och lockigt, nu snackar vi verkligen lockigt eftesom det har torkat av sig själv efter jag duschade. Åh satan.
Låt: Rubriiiken
Händelse: Fått en ny beundrare, HIHI
Planer: Typ, inget
Drog: Weeds
Måste: Sova tidigt så jag kan komma upp till skolan och komma iväg till mötet imorgon!!!!
Saknad: Mikaela fina vän och även Joakim, vila i frid bästavänner
Önskan idag: Att jag hade en vinterjacka, hehehe

tja på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0