3 dagar och 20 timmar sen sist

tja sitter hemma hos erika och soooftaaaR, igår kom Erikas syrra Olivia hit med sin pojkvän så vi var hemma hos erika och käkade mat och softade liksom, sen mötte jag erik också så han kom hit, även larsson var har en snabbis. jajamensan. Det var en kul kväll, drog hem till Jennie & Tommy och slaggade där, sen drog jag till erika efter jag vaknat och såååå. Nu har vi nyss vart nere och köpt cola<333333333333333333333333333333333333333333333333333
hehe

Jamen jag slaggar nog hos erika inatt eller så blir det hos jennie, det är inte riktigt säkert än men det är ju ett litet värdsligt problem!!!!! nu ska vi dricka cola och kolla på tv, och bara ha det bäst eftersom vi är så grymma. Får se vad som händer ikväll, är inte på något party humör faktisktttt. Men men vi får seeeeee, hejdå på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0