erika sovär

Hej fosterföräldrar. Jag vet att ni läser det här, men jag är hemma hos erika så ni behöver inte oroa er. I fredags sov jag hos jennie så inget har hänt. Förlåt att jag inte svarat när jag ringt. Nej men vänta???? Ni har ju inte ringt. Ni märkte säkert inte ens att jag var borta. pppfft.
godmorgon då, har faktiskt vart vaken sen niooo. Erika ligger och sover, jamen vad otippat liksom. Idag är det söndag, och vi ska dra förbi jennie & tommy ett tag sen jag har hennes skor och hon har min jacka, så vi är väl där ett tag, sen ska vi bara softa hemma, slaggar här inatt igen eftersom jag inte kan åka hem, mitt busskort funkar ju inte på helger, hehehe. jamenja. fan vad onödiga inlägg jag gör i den här lilla bloggäwn. hehe.
Och snart är det tisdag då har jag socmöte, ÄNTLIGEN!!!! har fan väntat i typ mer än två veckor på det här mötet. Tror nog fosterföräldrarna har gjort det också, men vad vet jag. Dom pratar ju inte med mig?!?!? hehehheh. Liiiiife is good. Ja men inget tpl här nu inte för nu ska jag gå väcka erika och det är alltid lika kul!!!! :D 


Snygg tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0