hej jag har kul

100 onödiga frågor, dock kul som tidsfördriv!

 

 

01. Fullständigt namn: Johäni awesome karlsson
02. Ålder: 16 - snart 17 faktiskt!!!
03. Vart bor du: Huddinge
04. Bor tillsammans med: Kan inte skriva namn, men två as trevliga "fosterföräldrar" och deras småbarn.

05. Husdjur: Noll
06. Färg på ditt hus: Bor i radhus faktiskt, och jag har ingen aning. Vitt kanske?

07. När är du född: Decääämber

08. Klass: BF10A
09. Vilket år tar du studenten: 2013, hoppas jag.

10. Något jobb: Nej
11. När gick du upp i morse: Vaknade typ halv tio
12. När ska du sova: inatt
13. Duschat idag: neeeej
14. Kramat någon idag: Nej

15. Pussat någon idag: Nej
16. Vad har du ätit idag: Ingen
17. Dagens klädsel: Jeans och munk tröja bara, myyyysigt

18. Dagens smink: gårdagens smink som jag inte orkade ta bort.

19. Dagens sötnos: Erik, everyday.

20. Dagens roligaste: Att jag och erika alltid ska bråka om täcket när vi ska sova sen när jag vaknade så låg det i fotändan och vi hade bara överkastet. Hihi.

21. Har du många vänner: Ja, fast sen umgås jag verkligen inte med alla, inte ens hälften tror jag.

22. Hur många har du kysst: Haha hur många håller räkningen? Lite svårt liksom om man vart lite på fyllan osv.
23. Vem kramade du senast: Erik

24. Vem saknar du: Erik och Erika, även fast erika ligger i sängen men ändå!!!!

25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen

27. Har du pojk-/flickvän: Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast: "Huddingemamman"
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Tror det var från Erik men orkar inte kolla vad det står


FAVORIT:

31. Film: Ingen aning

32. Låt: Ingen aning här också.

33. Mat: Grekiskt!

34. Dryck: Festis
35. Färg: Vit och grå

36. Tv-serie: Desperate Housewifes.

37. Stad: Helt ärligt så Nynäs
38. Land: Sverige
39. Ämne i skolan: Har verkligen inget, men om man måste välja något som är lite mindre pain än dom andra så svenska

40. Tv program: ??? står ju där uppe

 

 

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Erika hahaha

42. Personen du pussade: Erik

43. Gången du spydde: När jag gjorde en "johanna" hahaha omg, euuuw

44. Gången du grät: När jag skulle flytta från Erika

45. Pizzan du åt: duuude, det var längesen, kanske vesuvio?

46. Gången du var i Göteborg: aldrig vart där

47. Gången du var i Stockholm: Igår, min skola ligger ju där liksom!!!
48. Gången du duschade: Igår
49. Gången du sov: Kanske en timme sen

50. Personen som såg dig gråta: Erika

51. Svart eller vitt: Vitt.
52. Hund eller katt: Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Det beror på humör typ.

54. Tvspel eller datorspel: Tvspel
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: både och
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: PEA TIEP OMG!!!!
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad, haha. 
59. Big Brother eller Paradise Hotel: BB
60. Har du svart hår eller blondt: Brunt

61. Har du blåa ögon eller bruna: blå gröna typ?

62. Choklad eller lakrits: Choklad???!?!?!

63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: Cola

66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: alltså vet inte, älska tror jag
69. Leva eller dö: Leva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Kan ju inte skriva namn på dom, men kanske 5. Erika är såklart en av dom!!!!

71. Personer du hatar: Ärligt så hatar jag ingen men det finns MÅNGA jag verkligen inte tycker om
72. Pojk-/flickvänner du haft: Man har ju haft ganska många oseriösa liksom men 2 seriösa.
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: men ärligt? Vem håller koll?

74. Glassar du ätit på en dag: mååånga
75. Nämn en festival du vill gå på: är inte mycket för festivaler.

76. Gånger du haft minnesluckor: dagen efter en jävligt för sne fylla, då är ju hela livet en stor minneslucka känns det som

77. Gånger du varit hög:

78. Personer du saknar just nu: Erika och erik, sen såklart Joakim och Mikaela. 
79. Gånger ditt hjärta brustit: Tre, en gång av den personen jag trodde jag var så himla jätte kär i, sen när Joakim och Mikaela dog.

VEM:
80. Vill du kyssa nu: erik såkalrt
81. Träffade du senast: Erika

82. Sjöng du senast för: Säkert erik

83. Hade du senast en fb-konversation med: erika

84. Spelade du tvspel med senast: lillesyrran tror jag
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: erika, hahaha sorry errrrrik

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: as aka mam.

87. Förtjänar att dö: ingen

88. Är söt: äjikah!!! grrrr
89. Vill du sova jämte inatt: Erika och erik, båda på samma gång kanske?!?!?!?!

 

VAD:
90. Gör dig glad: Erika, everyday

91. Gör dig ledsen: Joakim och Mikaelaa

92. Vill du helst göra nu: köpa godis
93. Önskar du att du slapp göra: gå väcka erika, det är inte kul mina vänner.

94. Vill du ha nu: mat

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: en hammarby tjocktröja, lääätt

96. Längtar du till: Ärligt? Tills jag kommer hem till Huddinge igen, för jag trivs ärligt så jävla bra där.

97. Tycker du om dina betyg: Just nu riskerar jag IG i fyra ämnen, så jag tycker inte om dom så mycket.
98. Ångrar du i ditt liv: Inget, eller jo att jag var så dum och skar mig förut (längesen nu) men ändå.
99. Är det bästa som hänt dig: Erika. Helt klart.

100. Hur mycket är klockan: 10.06


HAHAHAHAHHA OMG jag hittade den här på erikas dator, hahahah hur stor var jag där? typ 12? HAHAHA och så ba "snuttis" HAHAHAHAHAHA OMG JAG PALLAR INTE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0