hejhej kul lördag!!!

hej, uppge din ålder: Hej jag är 16. vad är du? Jag en bajskorv, du luktar bajs.

vad åt du till frukost? macka och oboy
hur spenderar du sommaren? supa knulla och åka polisbil
när fick du senast en komplimang? en timme sen kanske av erik hihi
när gjorde du senast bort dig? igår kväll kanske? 
schysst film du sett nyligen? många alltså
har du använt någon hårprodukt idag? nej hehe
hur många speglar finns i ditt rum? 3
var är du nu? äjikhas såffa
har du bråkat med någon idag? Nej  
saknar du någon nu? Everyday
vad köpte du senast? cola
när var du i en affär senast? nyss
tycker du om dina grannar? Mina grannar är rätt schyssta faktiskt, favogrannarna
vad har du för framtidsplaner? supa knulla & åka polisbil
när gjorde du senast något riktigt dumt? 2 veckor sen ungefär
vad drack du senast? cåla
sämsta färg? din färg hehehe
har du en hårborste i din väska? nej
vill du ha barn? nej inte nu
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? eb
vilken färg har du på dina underkläder nu? vitt och vitt
längtar du till din nästa födelsedag? nej inte särskilt
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? jajamen
har du rakat dina ben någon gång? klart
vilka språk kan du prata? svenska tiep
är du sugen på något nu? cola
vilken är din favoritkaka? ALLA <333333333
när fikade du senast? några dagar sen med erika i haningeeeeee
vilken stad är din mamma från ursprungligen? nynäshamn???
hur många hål har du i öronen?
vem pratade du med senast? Erika
vad pratade ni om? att båda våra mammor var från nynäs 
vad gör du just nu? nada eheheheh
är du blyg? nej 
roligaste resa? vet inte 
vilken tid gick du upp idag? för tidigt 
när kräktes du senast? när jag gjorde en johanna hehehehe standard
vad lyssnar du på just nu? erikas knappljud heheheheheh och tven och min egenröst highfive
har du sovit i din egen säng i natt? nej
har någon annan sovit i din säng inatt? hoppas jag verkligen inte
har din pappa glasögon? nej
har din mamma glasögon?ja
har du glasögon? nej
vad sa du allra senast, till vem & varför? jag tycker inte om kåldomar, sa jag till erika 
har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja, till min bebis
är du homosexuell? näejejej
kyss på första dejten? soft  
vad tycker du är äckligt? böna
vad såg du senast på tv? det som är på nu, något tråkigt
vem ringde dig senast? Äjikaaah
vem ringde du senast? jänie
tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner så väl? nej 
har du köpt någonting idag? cola sa jag ju
vad tycker du om sex före äktenskapet? funkar inte,, eeeeeller?  
tycker bäst om varm eller kall oboy? KA A L L
favoritfik? lol har inget
kändis du är lik? jkag är en kändis
berätta om ditt bästa sommarlov? vettefan 
beskriv din säng? den är mjuk
kan du någon bön? nej?????+ töntigt


hejhej jag är fett kol, om do komma hit ja je dej kajatespajk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0