idag känns allt bra igen

idag är det mycket bättre, pratade med min mentor, inte alls påväg att bli utskriven från skolan? Vet inte varför hon som sa det sa det från första början, annars har dagen vart ganska bra, var någon jävla teater efter skolan men om man gick på den så får man ledigt sen en annan dag så det var fett värt det, nu ska jag typ sova snart haha är fett trött...... Jaaa, fick iallafall påfyllning till mobilen idag, dåligt skönt känner sig typ död utan mobileeeen. woho.
ska smsa lite nu och kolla på film hihihi :$$$$$ puwss då bloggen :*:*:*:*
idag är det mycket bättre, pratade med min mentor, inte alls påväg att bli utskriven från skolan? Vet inte varför hon som sa det sa det från första början, annars har dagen vart ganska bra, var någon jävla teater efter skolan men om man gick på den så får man ledigt sen en annan dag så det var fett värt det, nu ska jag typ sova snart haha är fett trött...... Jaaa, fick iallafall påfyllning till mobilen idag, dåligt skönt känner sig typ död utan mobileeeen. woho.
ska smsa lite nu och kolla på film hihihi :$$$$$ puwss då bloggen :*:*:*:*


hahah från imorse, nyduschad utan smink och hela köret haha fan vad tillgjord jag ser ut ändå, haha fan vad konstig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0