walking on sunshine

tja, sitter i soffan med erika, vi ska snart soooova tror jag, hon ska upp sex, och jag ska ju iväg till kommunen klockan nio då drar flytten till huddinge igång. Jaja det blir nog bra. Hoppas jag. Träffade erik förut, världens bästa. Och nu ska jag vara med erika, sista dagen vi bor ihop, liksom tänk, imorgon när erika kommer hem från skolan så är jag inte där?!??!? man ba duuuude? åååååh.
Jajaaa, blir nog awwwwesome. =))))
tja, sitter i soffan med erika, vi ska snart soooova tror jag, hon ska upp sex, och jag ska ju iväg till kommunen klockan nio då drar flytten till huddinge igång. Jaja det blir nog bra. Hoppas jag. Träffade erik förut, världens bästa. Och nu ska jag vara med erika, sista dagen vi bor ihop, liksom tänk, imorgon när erika kommer hem från skolan så är jag inte där?!??!? man ba duuuude? åååååh.
Jajaaa, blir nog awwwwesome. =))))


gammal bild på mig och amandaaaa, man ser oss inte så bra men vi är däääär

Kommentarer
Postat av: Amanda

jaaaapp vi är där! :D mohaha

2011-10-11 @ 08:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0