15 sanningar om mig

1. Jag har jätte svårt att börja tycka om någon mycket, sen när jag väl gör det så backar jag när det blir för seriöst, alltid samma sak.
2. Jag älskar att vara själv, fast jag klarar inte av att vara det länge eftersom jag är så sällskapssjuk.
3. När någonting är likadant för länge tröttnar jag snabbt, med allt från killar till möbleringen i rummet.
4.  Jennie, min storasyster, har alltid vart och kommer alltid vara den person jag ser upp till mest.
5. Jag kan verkligen inte skilja på höger och vänster, folk tror jag driver men jag kan verkligen inte.
6. Det finns en kille som förstört allt som har med kärlek att göra, tror det är därför det blir som det blir på punkt 1.
7. När jag blir arg stampar jag i marken. Haha.
8. När någon ber mig göra en sak, gör jag oftast tvärtom, jag kan göra dom knäppaste sakerna bara för någon någongång har sagt att jag aldrig skulle göra något sånt, eller om man inte får göra något blir det en självklarhet för mig att göra.
9. Jag har verkligen svårt för att vara seriös,det är lätt att skriva seriöst, men i verkligenheten är det något jag inte klarar av. Kan vara hur tpl som  helst sen träffar jag någon och då kan man verkligen inte tro att jag nyss suttit och bölat sönder typ. Tror det är för att jag inte gillar att folk ser mig svag. Hehe.
10. Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker.
11. När jag var i Sweichz vart jag stoppad i dom här pippip grejerna på vägen hem och vart tagen till ett enskilt rum där dom undersökte mig, först var det 3 st sen ropade dom in fler människor. Det var nog det läskigaste jag vart med om, haha fyfan och min morbror fick inte vara med. Haha ärligt, trodde jag skulle dö typ.
12. Jag kan vara riktigt taskig mot folk jag inte tycker om.
13. Jag hatar mitt utseende, något alla tjejer (oftast) säger, men jag gör verkligen det. Samma sak med mitt hår, skulle typ vilja klippa av det. Hehe. Kör en britney spears och rakar av skiten.
14. Jag hatar kardemumma. Åt det något jävla kardemumma ris till middag nyss, trodde jag skulle spy. Usch.
15. Jag älskar när folk tror att jag är äldre än min fina cp vän erika, eftersom hon är 18 och jag 16, hahaha. Tycker det är skit kul hehehe.
1. Jag har jätte svårt att börja tycka om någon mycket, sen när jag väl gör det så backar jag när det blir för seriöst, alltid samma sak.
2. Jag älskar att vara själv, fast jag klarar inte av att vara det länge eftersom jag är så sällskapssjuk.
3. När någonting är likadant för länge tröttnar jag snabbt, med allt från killar till möbleringen i rummet.
4. Jennie, min storasyster, har alltid vart och kommer alltid vara den person jag ser upp till mest.
5. Jag kan verkligen inte skilja på höger och vänster, folk tror jag driver men jag kan verkligen inte.
6. Det finns en kille som förstört allt som har med kärlek att göra, tror det är därför det blir som det blir på punkt 1.
7. När jag blir arg stampar jag i marken. Haha.
8. När någon ber mig göra en sak, gör jag oftast tvärtom, jag kan göra dom knäppaste sakerna bara för någon någongång har sagt att jag aldrig skulle göra något sånt, eller om man inte får göra något blir det en självklarhet för mig att göra.
9. Jag har verkligen svårt för att vara seriös, det är lätt att skriva seriöst, men i verkligenheten är det något jag inte klarar av. Kan vara hur tpl som  helst sen träffar jag någon och då kan man verkligen inte tro att jag nyss suttit och bölat sönder typ. Tror det är för att jag inte gillar att folk ser mig svag. Hehe.
10. Jag hade en peridod när jag alltid gick runt med dom här "nördbrillorna" dude wtf?! Fast det var också ett tag sen.
11. När jag var i Sweichz vart jag stoppad i dom här pippip grejerna på vägen hem och vart tagen till ett enskilt rum där dom undersökte mig, först var det 3 st sen ropade dom in fler människor. Det var nog det läskigaste jag vart med om, haha fyfan och min morbror fick inte vara med. Haha ärligt, trodde jag skulle dö typ.
12. Jag har förändrats jätte mycket från 2009 till nu. Herregud. Stört juuu!!!
13. Jag hatar mitt utseende, något alla tjejer (oftast) säger, men jag gör verkligen det. Samma sak med mitt hår, skulle typ vilja klippa av det. Hehe. Kör en britney spears och rakar av skiten.
14. Jag hatar kardemumma. Åt det något jävla kardemumma ris till middag nyss, trodde jag skulle spy. Usch.
15. Jag älskar när folk tror att jag är äldre än min fina cp vän erika, eftersom hon är 18 och jag 16, hahaha. Tycker det är skit kul hehehe.


"12. Jag har förändrats jätte mycket från 2009 till nu. Herregud. Stört juuu!!!"
Det ser ni ju. Herregud.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0