dåligt mycket jag bryr mig i

Alltså finns det något mer patetiskt ställe än nynäshamn så snäääälla säg till för det här skit stället har ju nästan nått botten alltså, ärliiiiigt pallante när folk bara lägger sig ens liv hela tiden, folk man inte har den blekaste om vem dom är vet tydligen aaaallt om mig helt plötsligt och blablabla, ärligt hur pantade är inte folk egentligen?!?!?! egentligen bryr jag mig inte så mycket om vad alla säger eftersom jag och mina vänner vet om att det inte är sant men man kan ju inte låta bli att undra liksom? Snart kommer jag väl inte ens kunna säga hej till erika förrän dom tror att vi är tillsammans, hahaha looool alltså. Ni är ju bara för roliga.

aa men iallafall skola imorgon, ska fika med morsan efter. Soft. Nu ska jag kolla på en film och smsa lite hihi. Pussss.

fick bli en gammal ful bild, tjaaaaa på er.





Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHAH omg jag dör. Det är säkert redan folk som tror att vi är tillsammans!

2011-09-07 @ 06:52:19
URL: http://nattstad.se/nynaskungar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0