jag vet vem jag är när jag är hos dig

B om svårt vaaal:
Asså hur många hem har du bott i egentligen?

hhhmm, först var det moster, sen hos madde, jourhem i tyresö, morbror, nacka sen där jag bor nu. Så det är ju inte så många är det inte, 6 st. hehehehehehe jag har booott överallt nästan, i nynäs såklart, sen västerhaninge, nacka, tyresö hihihihiheheheifhdjfh sen får vi väl se vart jag hamnar näst nu.

är annars hos erika just nu. jajamen. Ska softa lite nu och sen ska vi typ jag vet inte, softa. Ska ringa nicole nu hehe så tjadå.


slänger in en gammal bild från sommar 2010 tror jag, helgen innan jag flyttade tyresö första gången, sen efter ett halvår kom jag ju tillbaka till tyresö fast till ett annat hem hehehe tyresö loveeees me.
he he he 
nej men pallante inte hihi hejdå.

Kommentarer
Postat av: hemlig

Du är en äcklig fjortis när fan ska du växa upp man skäms över dig ditt sätt hur du beter dig och du håller på med alla i samma umgängs krets först oskar sen skåne och jag såg dig hålla handen med marcus väx upp tjejen det vore bättrr om du slutade komma tbx till nynäs du fuckur upp allt här lycka till i lovet bruden

2011-09-13 @ 17:44:33
Postat av: hemlig

Sluta håll på med skåne också snälla du är inte bra nog för honom

2011-09-13 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0