lol

Tjaaa haha har äntligen kommit på att hur man bloggar på mobilen haha smart brud. Sitter iallafall i soffan just nu och kollar på 101 dalmatiner hehehe är typ sjuk eller inte typ utan jag är tpppl man blir då!!!! Jajamen har bara sovit hela dagen typ skönt imorgon ska jag fika med erikaa hur vuxet låter inte det??!?! Haha score! Jajamen ska kolla på filmen nu så vi hörs då kåmpizar förrästän du som skrev ba aa jag fattar inte varför skåne håller på med dig du tar så stor plats man kan intr vara med dig allt ska bara handla om dig osv haha hur töntig är inte du själv dååå liksom och du behöver inte bry dig om mig och skåne liksom? Vi är bara vänner vad är det folk inte förstår???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0