Tidsfördriv #1

Ett test om allt

Telefon:
Vad står det i ditt senaste sms? - omg jag pallante!!!!! ******** *** vill träffa mig i veckan!!!!!
Vad står det i ditt senaste skickade sms? - hahahaha omg fett sött om h*n skulle börja gilla dei tiep hihihihi omg assåw!!!!!!
Vem skickade du senast sms till? - Erika
Vad har du som bakgrundsbild? - Jag och brudarna på skoltoaletten
Och som skärmsläckare? - Jag och min fina vän Erika
Vem ringde dig senast? - Erika

Kärlek:
Gillar du någon just nu? - Kan inte riktigt svara på den för jag vet inte riktigt själv.
När kysste någon dig senast? - Fredags/lördags.
Vem var det? - Emil
Vem kramade du senast? - Nicole tror jag
Har du pojkvän? - Nej
Har du någon du skulle vilja vara din pojkvän? - Tror inte det, eller jag förstod inte riktigt haha?

Alkohol:
Har du någon gång druckit? - Ja
Vad drack du senast? - Tre apor
Hur många gånger har du spytt pga akohol? - 2, haha
Har du någongång vart på maria ungdom? - Ja. Tyvär
När drack du senast? - Helgen
Varför? - Kul, sen har det vart så mycket skit på sistonde så kan vara skönt att glömma bort det för ett tag hehe dålig anledninggg

Övrigt:
Vem var du senast hos? - Erika
Vad var det senaste du sa högt? - men gå lägg dig då hundjävel
Vem bråkade du senast med? - mamma
Vem visade senast att hon/han var sur på dig? - Fostermorsan
Har du någongång snattat? - Ja
Om ja, vad? - Kläder, smink, godis och såna saker, fast det var längesen nu
Vem önskade du var hos dig nu? - Joakim och mikaela såklart, mina fina änglar, vila i frid, och han, tror jag.


Här sitter jag i min ensamhet och är sur på familjen och bara tplar i erikas k.å.t. tröja.
Livet är ju helt fucking gr8t ibland i.
hehehehe.



Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle det inte bara va lättare om du skrev vart du o skåne står så alla inte behöver kommentera o undra så mycket jag skulle tycka det iallafall

2011-09-19 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0