Wiz Khalifa - No sleep

Tjena, kom nyss hem ungefär, igår vad det skolstart, tokigt, vi hade fått en ny i klassen från liiiidingö, hahaha. LOL.
Efter skolan tagga jag och brudarna hem till Lina, Amanda och Maria taggade runt halv sex typ, då drog jag och lina och köpte mjölk och vipsgrädde, tagga hem igen och gjorde pannkakor, dåligt fula dom vart, Hahahaha fick inte en enda rund, hahaha. Runt åtta tagga jag därifrån och åkte till älvsjö och tåg tåget till nynäs, mötte oscar vid nynäsgård så taggade vi upp till lägenheten, kollade på film och softade, efter några timmar kom jocke, marcus och två tjejer, sen senare kom erika och olivia, vi taggade ner till hamnvik runt ett kanske, då drog brudarna och sen lite senare drog erika och evelina, fast jag och marcus bangade på att bada, haha meeesar, så det var bara jocke och oscar som bada hehehe, sen efter det drog vi hem igen kanske runt 2 halv tre? När vi kom hem kollade jag och oscar på andra twilight filmen, sen sov vi. hehehe. Hejdå.

Btw, lördag och söndag ska jag jobba hos morbror sooooft


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hörde att någon spottade på dig igår. Måste det inte va jobbigt av vara så htad?

2011-08-18 @ 16:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0