Working progress



Hej på er! Håller på jobba för fullt, ska jobba 4 timmar (men nu har jag bara 2 h och 55 min kvar!) så jag har pengar nog för ett stativ, jag har spanat in ett på elgiganten som inte alls kostar så mycket och som verkar helt perfekt!  Känns roligare att jobba när man har ett mål om ni förstår var jag menar. Så just nu ligger bloggen lite åt sidan för allt jag har i huvudet nu är pengarna och sen när jag ska åka till elgiganten. Får prata lite med "pappa" och se sen när han har tid att åka med mig, hoppas han har tid någon dag, nu väntar arbetet! 

sorterade massa bilder på datorn och hittade den här från förra sommarn, så den fick duga att slänga in i det här halvkassa inlägget. Kommer säkert skriva mer sen ikväll och lägga in bilder jag tog på hundarna när dom var mitt uppe i deras lilla kamp om gosedjuret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0