<33333333333

Var på skit konstigt humör igår alltså, började redan på kvällen alltså typ vid nio liksom sen ba wiiiiuff så vart det sämre typ hela tiden, slutade med att jag satt och böla så mycket så jag inte kunde andas haha. Tur att jag har erika som bara lät mig sitta där och höll om mig medans jag bara fortsatte böla sönder alltså, men tror att det var liksom allt som kom på en gång, allt med flytten, med skolan osv. men vadfan nu behöver jag inte böla på flera veckor typ hahaha så mycket grinade jag liksom!!!! Everebody say weehu.


men nu är jag såhär glad igen, ska snart gå in och lägga mig med erikaaa igen och sova lite, vaknade typ vid sju liksom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0