Dagens

Humör: As soft
Plus: Fredag och älskling, han är alltid ett plus.
Minus: Små fjortisar som har liiiiite för mycket luft ibland
Kläder: svarta jeans och kofta
Frisyr: bulläääh
Dagens sötnos: Erik
Låt: I'm the best - Nicki Minaj
Händelse: Var i Huddinge och mötte jourfamiljen
Planer: käka, glo film duscha sova.
Drog: How I met you're mother
Måste: Städa mitt och erikas rum alltså, så hon kommer hem till ett städat och fiiiint rum
Saknad: Joakim, som fyllde 17 i onsdags, grattis älskling, vila i frid. Och Mikaela såklart. Mina änglar. Erik och Erika.
Önskan idag: Att erika kommer hem.
Ser fram emot: att slappa stooort i helgen och nästa vecka då jag får träffa mina fina vänner i skolan igen. 


såhär kul har jag just nu. Wohoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0