erika i telefonen

snackar med errrrika i telefonen bad henne ringa när hon kom till skolan så att jag inte skulle försova mig och missa bussen mot vh och sen komma försent till huddinge, det hade vart fuuuck life. Men nu ska jag skynda mig lite, ska äta sminka mig, klä på mig osv, jooobbbbigt. 

Insåg nyss att Erika är ju borta hela helgen sista gången jag såg henne imorse var när vi snackade innan hon skulle gå till bussen imorse och då snackade jag om konstiga saker, gaaah ohno!!!!! FAst hon kommer hem på söndag, tuuuuur. ska sätta fart nu, fast bussen går ju halv tio hehehe men ändå!!! HEJDÅ


Skit gammal bild från jag var 12 typ??? Hittade den på erikas datooooor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0