J-boog - This is love

Tjaaaa, vaknade typ sjukt tidigt idag, man ba duuude tiep hiwhiw.
Idag är det söndag vilket betyder erika kommer hem, omg!!!!! Fan never agian utan henne en hel helg sådär, kändes ju som halva jag saknades!!!! hehehe
Ska träffa amanda idag tror jag att det blir, skojsiiiigt hehhähhi, haha jaaa.
Igår kom ju världens bästa boyfriend  hit, vi bara kollade på film och myste, gick och träffade alex och jenny ett tag, sen drog vi in fort som fan och fortsatte och kolla på film, faaan skit kallt ute ju!!! Jajamen, han drog runt halv ett någongång, kom hem igen la mig i sängen somnade direkt. HEJHEJ jag var TröTt. Aa fett onödigt inlägg men det är OK!!
Tjaaaa, vaknade typ sjukt tidigt idag, man ba duuude tiep hiwhiw.
Idag är det söndag vilket betyder erika kommer hem, omg!!!!! Fan never agian utan henne en hel helg sådär, kändes ju som halva jag saknades!!!! hehehe
Ska träffa amanda idag tror jag att det blir, skojsiiiigt hehhähhi, haha jaaa.
Igår kom ju världens bästa pojkvän hit, vi bara kollade på film och myste, gick och träffade alex och jenny ett tag, sen drog vi in fort som fan och fortsatte och kolla på film, faaan skit kallt ute ju!!! Jajamen, han drog runt halv ett någongång, kom hem igen la mig i sängen somnade direkt. HEJHEJ jag var TröTt. Aa fett onödigt inlägg men det är OK!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0