soffa äe skoent

tjaaa läget liksom? Drog ju till corby igår, sa tja till ormen!!!! gördis, var ju granne med corbysarna förut så det var ett kärt återseende med ormen. nej skoja har aldrig rört ormen innan, jag svär när jag klappade den det kändes typ som gele!!!! ja men vi ska väl snart iväg iallafall, härligt grabbar. Eller aa vi ska hem till Huddinge, det är kalas så då tyckte jag att vi kunde dra diiiiit, härligt, lifessss good. Eller har väl vart med bättre dagar än igår, fast satan vad kul vi hade, älskar när man möter massa människor man verkligen har massa fördomar mot sen ba träffas man så ba shit den här bruden var ju inte alls som jag trodde hon skulle va, typ en timme innan jag och erika drog dit så sa vi det när vi såg en brud vi ba omg vad jag hatar henne sen ba best buddies, haha skoja. men ja soft. förutom den där psykbruden men den där fula senapsgula baskermössjäveln, svär den bruden alltså satan. Men jaaaa så ni vet haha nu blir det helt crazy, blir nog fessst ikväll at same place, beror på lite, vad vi pallar och inte pallar, nu ska jag gå fräscha upp mig lite alltså haha somnade fan på soffan med kläderna och allt på, jag har typ glass i hela ansiktet, somnade säkert med glass i munnen hahaha svär omg vad standard det hade vart!!!!! men nu ska jag hopplahopplaaaa vidare. Tja.


gammal bild på mig mallan liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0