brist på annat roligt

jag har insett att min senaste kyss: var som alla andra med honom?
jag har insett att: jag är bäst
jag har lärt mig: när man är lat kommer man inte så långt i livet alltså
jag lyssnar på: david guetta, dumdumdudm
jag pratar: fan för mycket, erikas pappa tycker inte om att äta middag med oss hehehe. Måste tappa ner lite på pratandet.
jag tycker om: erika
jag avskyr när folk: snackar skit och sen förväntar sig att vi är vänner efter det.
min bästa vän är: har ingen. Men Erika klassar ju iallafall väldigt nära. Hehehe. Onödigt med bästavänner ju.
min första bästavän heter: Minea tror jag nog att det var kanske?
kärlek är: soft och osoft
bästa tiden i mitt liv var: hela tiden, man lever ju för dagen.
om jag fick en sak i hela världen: skulle det var toppbetyg från skolan utan att behöva göra något.
när jag borstar tänderna: sitter jag på toalettstolen.
när jag lagar mat: gör jag det för pengarnas skull.
jag är rädd för: sprutor
den värsta känslan är: när man får en panikångestattack.
den bästa känslan är: när jag skrattar
jag är bäst på: att komma försent, tyvärr
jag är sämst på: matte, fyfan.
jag kommer alltid att vara: bäst
i sommar: är det var varmt
sist jag verkligen grät var: idag
jag kan: engelska ganska bra
jag kan inte: komma på en bra anledning till att jag egentligen gör det här dumma/tråkiga grejen.
när jag vill tänka går jag: ut från kroppen och sen blir jag en liten minatyr gubbe som klättrar in genom örat upp till hjärnan och sätter mig på en liten tänkarstol.
min mobiltelefon är: bra
när jag vaknar på morgonen: sover jag lite till
innan jag går och lägger mig: kollar jag alltid på film och smsar.
just nu tänker jag på: vad jag tänker på
bebisar är: söta
imorgon kommer jag: vara i skolan
jag vill verkligen: ha en liten bebis, åh myssisisisis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0