hahaha ärligt, fan vad kul

Anonym om Skola:
Men vrf håller du fortfarande på me skåne o säg inte nej för jag såg er i kuren vid perrongen vid gröndalsviken låt han va han vill inte ha ngt med dej att göra

Jag tänker inte ens svara på den här. Haha den står ju för underhållningen alldeles för sig själv. 
Tycker att det är lite kul att folk tror dom vet så mycket om saker dom egentligen inte vet något om alls. Och grejen är att ni tror att jag blir ledsen, medans jag bara sitter och skrattar åt hur patetiska ni är som orkar lägga ner så mycket tid på mitt liv, när era egna liv verkar suga rejält. Även självaste Skåne skrattar åt er, haha. Nu vart det jobbigt liksooom. Men ni kan ju fortsätta kommentera för ni står ju faktiskt för dagens underhållning. 

Men ja, drog ju till skolan förut, var där kanske 5 min sen kom ångesten direkt. Tpl man blir dåååå. Tagga till Nynäs för det är där jag mår bäst - låter as töntigt men sant alltså.
mötte skåne, som någon redan visste, sen träffade jag erika, sen åkte jag hem. Och nu har jag precis lagt på telefonen, snackade med erik, självaste mannen himself, nej skoja heheh. Ska städa lite mer nu, orkade aldrig göra klart det igår. Hehe.


Den här bilden var konstig, jag står konstig, min hand ser enorm ur, och ögonen var fuckade hihi. Omg jah e en liten fjortiws som täcker för ögonen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0