lol

Anonym om Old friend, why are you so shy?:
varför träffade skåne din mamma?
han vill bara ligga fast han är hur söt som helst
IP: 90.233.219.210

Han träffade henne för att min mamma var full och vägrade låta mig och erika gå om inte han kom förbi och sa hej eftersom dom ändå känner varann kan man säga. MEN OKEJ HAHA OMG, alltså alla som går runt och säger det hela tiden tror ni ärligt att JAG tror att det är något seriöst? Vadfan folk tror att jag går och bli kär i varenda kille typ?!?!?! Herregud. Och även om vi ligger och inget mer så låt oss ligga. Haha omg.




Men jaa tja på dig liksom bloooggen. Kom hem från sjön idag. Oj vilken rolig helg det var. Elleeer? Jaja nu är den äntligen klar. Skönt som fan faktiskt jajamen. Kom hem för snart en timme sen, ska slagga snart, börjar ju ändå halv ett imorgon liksom. Softttt. Hejdå.


Pallar inte att du är världens bästa som följde med ut på sjön en hel helg när jag vart medtvingad. 
BABY BABY BABY OOOOOH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0