tjatja

tja, ska skriva lite snabbt, sen ska jag duscha och packa, ska ju ut på sjön imorgon ska vara borta hela helgen. TPL. Försökte verkligen slippa följa med men Ewas svar var "man kan ju inte festa varje helg" hahaha pallante. Men erika ska iallafall göra mig sällskap, dåligt skönt att ha henne med, slipper jag tpla för mig själv. aa men jajamen, det känns faktiskt jävligt surt eftersom det är sista helgen mitt busskort funkar....... fuck life.
Men innan blir det skola (tpltpltpltpltpltpltpl) sen blir det lite små stress menmen. nu ska jag hoppa in duschen packa och ringa emil. TJARÅ.

och internet är så jävla eb så det blir ingen bild.SoOORRRyyY

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar du inte dina gamla vänner, louise, jossan östh, bea, emma svedman, albin ?

2011-09-08 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0