When I held ya

Tja slackers, händer dåeåeåe?!?! Nej men aa. Kom hem runt nio, sov ju hos kåmpiz igår. Vi drog ut och träffade skåne och marcus, sen kom joel och resten av gänget. Haha vilken cp kväll det vart, mycket tjafs/bråk, tårar, skratt och spya. HAhahaha omg pallante, "gjorde en Johanna" haha euw alltså, fast lite kul var det allt, hehehe. Jajamen vi kom hem ganska tidigt faktiskt. Softade när vi vaknade och ba chilla på livet brorsan!!! Nej men aa, drog hem vid 7, efter det vart massa strul, mamma är inte på den braiga sidan just nu. men nu pajade ena knappen på tangentbordet fast nej nu började den funka igen, dåligt skönt. Ja men idag ska jag vara hemma faktiskt, hemma på en lördag kväll, jajamen jag vet, tpl....... men då kanske familjen blir lite glad, fast jag kommer nog inte vara med dom ändååå jag är ju ändå hemma och inte "i nynäs och super" pallar inte. behöver jag supa för att jag är i nynäs eller?!??! jamen tydligen, knas. nej men nu ska jag sluta vara så bitttter och göra något vettigt, vad det nu finns att göra när man sitter hemma en lördagsskväll. hahaha aa okej, tja på errrr.


första bilden är jag och maria insekter på haha, och den andra bilden är när jag sitter och är allmänt cool på kamraternas matte b. pallar inte att vara så cool hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0