alla har väl fallit någongång ibland

Anonym om freeeeedag:
varför bor du inte hos din mamma?
vad hände med skåne?
varför är du inte vän med jossan östh längre?
1. För helt ärligt tror jag att hon inte ens vill ha mig hemma, och nej det är så hemskt som det låter.
2. Vadå vad hände med skåne? det var ju ingen allvarligt liksom, vi bara höll på lite, jag är ju inte direkt den enda som har gjort så? Det var inget seriöst överhuvudtaget, det var verkligen inte minsta lilla känslor inblandande. men nu är vi allafall vänner, tror jag, det vart liksom så konstigt helt plötsligttt, fast jag kommer inte skriva om det här, det är ju mellan oss, och erika. hehe.
3. Jossan vem?
Anonym om freeeeedag:
varför bor du inte hos din mamma?
vad hände med skåne?
varför är du inte vän med jossan östh längre?

1. För helt ärligt tror jag att hon inte ens vill ha mig hemma, och nej det är så hemskt som det låter.

2. Vadå vad hände med skåne? det var ju ingen allvarligt liksom, vi bara höll på lite, jag är ju inte direkt den enda som har gjort så? Det var inget seriöst överhuvudtaget, det var verkligen inte minsta lilla känslor inblandande. men nu är vi allafall vänner, tror jag, det vart liksom så konstigt helt plötsligttt, fast jag kommer inte skriva om det här, det är ju mellan oss, och erika. hehe.

3. Jossan vem?

nu har jag precis duschat och fönat håret osv, ska platta håret klä på mig och sånt, sen städa rummet, eftersom det kommer vara kalas hemma imorgon så kan det vara bra om det är ganska städaaat ska sätta fart så kan jag dra mot nynäs sen, ciiiiiiao.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist att du hittar på så mycket som inte är sant!! Aldrig tänkt på hur de du ljuger om kanske blir upprörda??

2011-10-21 @ 15:47:23
Postat av: anonym

Vet du att du sårar folk genom att ljuga så mycket??

2011-10-21 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0