Im not that kind of girl

Jag trodde jag skulle klara det, men jag är inte en sån person som satsar 100 procent i ett förhållande, eller sätter förhållandet först. Eftersom jag är rent utsagt så jävla egoistisk.
Jag tror mer på ett liv av skratta, ny helg, ny fest, ny kille ungefär något så, leva som det inte fanns någon morgondag. Det låter så jävla fel, men när man har levt så ett bra tag så blir det ju standard, och jag är för rädd för att ändra på det.
Den enda jag sätter framför mig själv är Erika, den som trots alla otroliga dumma val jag gör, som sitter och håller håret när jag spyr, den som kan bara sitta och hålla om mig när jag gråter, den som direkt ser något är fel, och den som är ärligast, även om det kan vara jobbigt att höra så säger hon det. Erika, the love of my life. Kunde inte haft en bättre vän.
"Tack mitt hjärta för alla stunder vi delat"
Jag trodde jag skulle klara det, men jag är inte en sån person som satsar 100 procent i ett förhållande, eller sätter förhållandet först. Eftersom jag är rent utsagt så jävla egoistisk.
Jag tror mer på ett liv av skratta, ny helg, ny fest, ny kille ungefär något så, leva som det inte fanns någon morgondag. Det låter så jävla fel, men när man har levt så ett bra tag så blir det ju standard, och jag är för rädd för att ändra på det.
Den enda jag sätter framför mig själv är Erika, den som trots alla otroliga dumma val jag gör, som sitter och håller håret när jag spyr, den som kan bara sitta och hålla om mig när jag gråter, den som direkt ser något är fel, och den som är ärligast, även om det kan vara jobbigt att höra så säger hon det. Erika, the love of my life. Kunde inte haft en bättre vän.
"Tack mitt hjärta för alla stunder vi delat"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0