oboyyy

hejsan svejsan tejsan krejsan.
nu har det blivit dags för kvällsoboyen och kvällsciggen sen är det nattinatti för fröknarna Jerika Karlgren. Vi ska faktiskt BÅDA till the schåål imorgon. WOHOOOO. HAIGHFAJV!!! AIRFIVE CHAAATSH.
ja. jag börjar bli sjuk. Sorry liksom. Hhehe. Imorgon ska vi kanske eta kebababababab. Gått. fätt såft. Nu skriver jag bara onödiga saker. Men det är också kul jag känner mig lite trott. Trott i måssan. När vi åkte byss föjut så hade jag vinterjackan. Den är sönder tydligen, efter min lillasyster lånade den. kul. not. knott. 
larsson kom förbi förut, han lyssnade på fjortismusik på norska!!!! man ba duuuuude?!??!? vad häned dääre?edhsjf`SD´```

hejdå. ska. dricka.min.oboy.mmmmm.

hejhej från en liten johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0