hahahaha pallante

Postat av: hemlig
Du är en äcklig fjortis när fan ska du växa upp man skäms över dig ditt sätt hur du beter dig och du håller på med alla i samma umgängs krets först oskar sen skåne och jag såg dig hålla handen med marcus väx upp tjejen det vore bättrr om du slutade komma tbx till nynäs du fuckur upp allt här lycka till i lovet bruden

Hej hemlig. Åh vilken tur att du vet så väldigt mycket om mig och hur jag är, det verkar inte riktigt som du riktigt känner mig. He he. "håller på med alla i samma umgängskrets" Ähum, hallå där liksom, hur mycket håll jag och osCar på? Inte speciellt mycket. Vi sov mest bredvid varandra bara, jävlar vad vi höll på!!! Sen Marcus, hahaha omg driver du? Vi är vänner och enda gången vi har hållt hand var när vi skojade lite och pratade ut om vårt förhållande, vi drev alltså om du nu inte förstod det. Jag säger det en gång till, jag och marcus har aldrig hållt på med varandra.
Åh nej nu kan jag aldrig mer åka till nynäs för mr.Hemlig vill inte det, buhu. 

Postat av: hemlig
Sluta håll på med skåne också snälla du är inte bra nog för honom

Men hej hemlig, igen! Alltså det var ett väldans tjat om Skåne. Jag har förstått att ni/du inte tycker om att jag håller på med honom, okejokej. Men era ord kan inte göra vår kärlek svagare. HAhaha nej driveeeer, men okej om ni har problem med det. Om vi träffas så är det väl upp till oss, eller??? Eftersom ni som kommenterar om honom hela tiden verkar vara avensjuka på att jag träffar skåne och inte ni, så gör något åt saken då. Det är bara träffa honom, jag har inte direkt ensamrätt på honom.


Watch out nynässs, här kommer det två johänisar, då kommer nynäs bli dubbelt så fuckt up!!!
så jävla ful bild men you get the point hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0