Old friend, why are you so shy?

Tjaaaa. Måndag idag, kunde det inte vara helg all the time???
I Fredags åkte jag och erika först till mig efter skolan, eftersom jag glömde pluskortet hemma, sen tagga vi till haninge och käkade donken!!!! Tagga till nynäs, drog hem till henne snabbt innan vi gick och mötte emil, marcus, jocke & joel och några andra jag inte känner så drog vi till lövhagen, var skit kallt, så jag och erika drog runt tolv kanske, fick skjuts av cribba hem, haha soft. Så jävla lata. 

Sen i lördags åkte jag till nynäs också, var där runt fem, jag och erika käkade sen drog vi till Wilkman's och spenderade lite tid med familjen och en granne typ? Vet inte riktigt. Var där några timmar, sen gick jag ut och mötte emil eftersom mamma insisterade på att han skulle komma in och säga hej innan vi skulle gå, haha wtf? Sen när mamma väl släppte iväg oss så drog vi till mix's och mötte upp jocke linus jocke och marcus, taggade neråt mot freja, var ju bartömning men vi drog aldrig in vi skulle bara möta några, sen drog vi till lägenheten när oscar vart klar, softade där sen drog jag och erika hem till mami och sov. Knallade hem till erika igen när vi vaknat, hon och hennes farsa skulle iväg en snabbis så jag stannade och dushade osv. Tog 7 bussen hemmmmm. 

Ja det var helgen, ganska sooooft. Vi gjorde ju inget speciellt, träffade bara dom vanliga som vi brukar träffa. 
jajameeeen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skåne vill bara ligga m dig du är nt något speciell för honom så tro nt så mycket när ni har legat kmr han dra vidare t nästa

2011-09-06 @ 08:35:12
Postat av: Anonym

varför träffade skåne din mamma?

han vill bara ligga fast han är hur söt som helst

2011-09-09 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0