Clean until you drop

Är mitt uppe i städningen, var iväg och köpte stativet förut. Så fint! Oh happy day. Snart ska vi äta, efter det ska jag sy mina gardiner som har väntat på att bli sydda sen samma helg jag flyttade hit. Och om jag inte syr dom så kommer vi inte sätta upp min fina stora tavla. Så nu har jag saker att göra idag, men städningen måste nog vara det segaste. Så otroligt tråkigt, nu ska jag sätta på lite pepp musik och dansa och bli helt crazy innan jag fortsätter, då kommer det säkert gå fort ;-)


we_heart_it


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa bilder på ditt rum sen? :D

2011-07-20 @ 19:05:15
Postat av: Anonym

härlig bild asso :D

2011-07-21 @ 15:29:41
URL: http://joyyce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0