ett riktigt fuck life moment

hejsan. vaknade nyss typ, känner mig helt yr osv av det där jävla sömpillret, usssch. Igår var det en bra dag först, pallade mig iväg till skolan!!! SCORE, kom hem. Vart det knas, så jag ringde erikas farsa och frågade om jag kunde slagga häääär, EN NATT, men dom i Tyresö fick det om foten så dom trodde jag flyttat, så för stunden vet jag inte vart jag bor. Men det löser sig. Det gör det alltid, nu ska jag tagga upp och duscha osv sen antagligen dra till skolan. Ska ringa Erika också, (hej jag är fjortis som skriver det här) som alltid alltid alltid ställer upp för, som alltid erbjuder sig en sovplats. Världens jävla bästa erika, ärligt alltså, älskar henne i mängder.

Egentligen var det socmöte idag men det vart inställt, så jag väl ringa ewa och dom och fråga när jag kan hämta ALLA mina saker, det är ju väldigt mycket, och jag vet inte ens vart jag ska ställa dom, jag har ingenstans att ställa dom. Ska ringa min soctant också, ska KRÄVA ett nytt hem. Och fort ska det gå, fast då lär jag hamna långt bort åt helvete. MEN SKA SLUTA TPLA NU, jag och erika kommer fixa det häääär.


min och erikas potatissallad. Standard

Kommentarer
Postat av: Wilma

När du skrev i våras så lät du mogen.....nu låter du som en fjortis som ska rymma hemifrån så fort du inte får göra som du vill.....synd gumman.



/Wilma

2011-10-04 @ 19:26:33
Postat av: Wilda

Wilma vem är du och vad har du för rätt att säga såna saker till en sextonårig tjej? Du vet inte vad som har hänt så håll din käft!

2011-10-05 @ 08:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0