It is what it is

tjena, hade bloggat förut om jag kunnat eftersom jag vart hemma hela dagen, men min familj är så mogen som stänger av internet sen låser dörren till modemet. Jaaaa herregud. Vi har väl några små problem i familjen just nu, hehe. Nej men aa har inte gjort så mycket idag, sovittttt typ, mötte nicole en snabbis och lämnade hennes busskort och grejer, aaaa men hehehe ska kolla på glee nu hörs då loooovers, hehehehehehehe nej skoja hihi

och till den som skrev att jag var smal, no shit? Du tror inte jag vet om det liksom? Tyväääär så är jag smal men jag försöker ju gå upp i vikt, vilket fan inte är så jävla lätt som folk tror faktiskt. Det är ju inte liksom så att jag valde att vara så smal som jag är, fan jobbigt ju.hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0