Kulkulkuli

Hur har året 2011 varit för dig? I helhet så har/är det bra!
Bättre än förra året? Ja, 2010 sög
Har du träffat några nya vänner? Jajamen
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? När jag förlorade min fina vän mikaela
Har du flyttat under år 2011? Jajamen
Har du hittat en ny låt som du älskar? Flera
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? Har ju inte blivit kär, så haha jag vet inte?
Har du vart/är kär? Nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jajamen, till mina vänner såklart
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha nej, vore ju ganska töntigt
SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej, det var ju förra året det. Fina mikaela.
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Ja
Har du varit i slagsmål? Nej haha
PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Varför ångra för
Har du skämt ut dig? många gånger
Har du ljugit för en vän? Inte vad jag kommer på nu, men det har jag nog gjort.
Har du varit ute en hel natt? Jajamen
Har du blivit tagen av polisen? Nej
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Klart
FEM SKULLE
Skulle du vilja vara längre? Nej
Skulle du vilja väga mer? ja!!!!
Skulle du bli ledsen om din pojkvän gjorde slut? Skulle jag nog?
Skulle du vilja ha sex med en kändis? LÄTT
Skulle du vilja dricka dig full nu? ja varför inte liksom?
TIO HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Ja
Har dina föräldrar ljugit för dig? tror jag säkert
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Haha ja
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej imorse var sist
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jajamen
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du ljugit på någon fråga ändå? Haha nej verkar ju onödigt
NIO VEM
Vem är din bäste vän? Joakim är och kommer alltid vara min bästavän även om inte är vid liv. Världens finaste ängel.
Vem älskar du? Inte många som jag faktiskt verkligen älskar, men dom som jag gör det vet om det.
Vem pratade du senast i telefon med? Erika
Vem är snyggast i världen? Han jag gick in i igår på bussen, jävlar
Vem skulle du ge en miljon om du ej fick behålla? Skulle dela upp det kanske, men Jennie skulle få en väldigt stor del
Vem vill du prata med? Joakim
Vem sov du med senast av motsatt kön? Oscar
Vem vet allt om dig? Erika & Albin, även om jag och Albin inte är lika tighta så vet han ändå allt, och kommer alltid vara den som ställt upp mest för mig när allt hände förra året. Världens bästa albin.
Hur har året 2011 varit för dig? I helhet så har/är det bra!
Bättre än förra året? Ja, 2010 sög
Har du träffat några nya vänner? Jajamen
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? När jag förlorade min fina vän mikaela
Har du flyttat under år 2011? Jajamen
Har du hittat en ny låt som du älskar? Flera
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? Har ju inte blivit kär, så haha jag vet inte?
Har du vart/är kär? Nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jajamen, till mina vänner såklart
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha nej, vore ju ganska töntigt
SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej, det var ju förra året det. Fina mikaela.
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Ja
Har du varit i slagsmål? Nej haha
PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Varför ångra för
Har du skämt ut dig? många gånger
Har du ljugit för en vän? Inte vad jag kommer på nu, men det har jag nog gjort.
Har du varit ute en hel natt? Jajamen
Har du blivit tagen av polisen? Nej
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Klart
FEM SKULLE
Skulle du vilja vara längre? Nej
Skulle du vilja väga mer? ja!!!!
Skulle du bli ledsen om din pojkvän gjorde slut? Skulle jag nog?
Skulle du vilja ha sex med en kändis? LÄTT
Skulle du vilja dricka dig full nu? ja varför inte liksom?
TIO HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Ja
Har dina föräldrar ljugit för dig? tror jag säkert
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Haha ja
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej imorse var sist
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jajamen
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du ljugit på någon fråga ändå? Haha nej verkar ju onödigt
NIO VEM
Vem är din bäste vän? Joakim är och kommer alltid vara min bästavän även om inte är vid liv. Världens finaste ängel.
Vem älskar du? Inte många som jag faktiskt verkligen älskar, men dom som jag gör det vet om det.
Vem pratade du senast i telefon med? Erika
Vem är snyggast i världen? Han jag gick in i igår på bussen, jävlar
Vem skulle du ge en miljon om du ej fick behålla? Skulle dela upp det kanske, men Jennie skulle få en väldigt stor del
Vem vill du prata med? Joakim
Vem sov du med senast av motsatt kön? Oscar
Vem vet allt om dig? Erika & Albin, även om jag och Albin inte är lika tighta så vet han ändå allt, och kommer alltid vara den som ställt upp mest för mig när allt hände förra året. Världens bästa albin.


Får bli en gammal bild från 2010, hheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0