Utkast: Sept. 24, 2011

lite knackigt med bloggningen, jag vet jag vet, har vart lite sjuk och sen har dom ju stängt av internet? Jaja, whaaaatever. Kommer bli knackigt ett tag framåt eftersom Nicole som ska flytta härifrån hämtade sin datorladdare som jag lånade för min är sönder, så när batteriet dör så är det liksom the end. Haha nej men ska köpa en ny snart. WOHEJ. Jaaaa. Idag är det lördag, galet soft, erika kommer hit sen eftersom jag inte kan åka någonstans, fml...... Jamen det blir ju bra!!!! Har inget intressant att skriva alls he he he så hejdå vi hörs väl någon gång bloggäääwn. PUSSPUSS!!!! skojaaaa.

Kommentarer
Postat av: lena

Asså jag fattar inte varför skåne håller på med dig visst du är söt och har en fin kropp och sånt med asså du beter dig som en jävla 12 åring du är bitchig elak och ska alltid ha uppmärksamhet ? Det ska alltid handla om dig man kan inte umgås med dig för du tar sån stor jävla plats bredvid dig blir man skit liten och osynlig och tycker det är jobbigt att umgås med dig när du alltid ska skämma ut dig för du är en sån fjortid väx uuuuupp föfan

2011-09-24 @ 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0