Jag är en groda.

Anonym om Tidsfördriv #1:
skulle det inte bara va lättare om du skrev vart du o skåne står så alla inte behöver kommentera o undra så mycket jag skulle tycka det iallafall
Jag skulle kunna skriva det men tycker inte det angår er utan det är mellan oss två? Hehehe suck on that liksom. ;pPpPpPpP
Det här var förövrigt det sista jag svarar på om mig och skåne. Eveeer liksom.


Jaja
kom nyss hem, ska käka lite snart hoppas jag(????) sen ska jag lägga mig och kolla på how i met you're mother hela kvällen, börjar bli sjuk också, ajajaj har hostat som en galning. Illa. Har inget vettigt att säga så det får väl räcka, hörs då hehehe.


Fyfan vad fula vi är hahahah!!!1 Jag är en groda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

För några helger sen höll jag och skåne på ganska mycket då frågade jag om dig eftersom jag visste att ni höll på då sa han bara vem bryr sig, tro mig gumman du är inget speciellt för han

2011-09-22 @ 15:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0